اداره ساختمان و وظایف مربوط به تصمیمات با حضور ساکنین انجام می گردد. این موارد به عنوان وظایف مدیر ساختمان به ایشان محول می گردد که عبارتند از حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابیهای مربوط به امور ساختمان یعنی مدیر تمامی تلاش خود را در حفظ و نگهداری ساختمان ایفا نماید.
از آنجا که مدیر امین ساکنین است، لذا نمیتواند به بهانههای مختلف کار خود را رها کرده و وظایف مدیر ساختمان را به شخص دیگری موکول نماید چرا که ساکنین با توجه به قابلیتهای مدیر او را پذیرفتهاند و ممکن است فرد جایگزین صلاحیت لازم را نداشته و یا مورد تایید همه ساکنین نباشد. این کار برخلاف قانون میباشد.
از مهمترین وظایف مدیر ساختمان، بیمه کردن ساختمان در مقابل آتشسوزی است که به عنوان یک امر مهم و حیاتی جهت حفظ و در امان ماندن ساختمان، تاسیسات و تجهیزات مربوطه باید انجام شود و سهم هر یک از ساکنان به تناسب زیر بنا و متراژ تعیین میشود، و مدیر آن را به بیمهگر پرداخت میکند. درصورت عدم اقدام بیمه و بروز آتشسوزی مدیر ساختمان، مسئول خسارت کل بنا میباشد.
کلیه آسانسورها در ساختمان های مسی و اداری باید دارای بیمه باشند. این بیمه خساراتی همچون فوت، نقص عضو و هزینههای پزشکی ناشی از سوانح را تحت پوشش قرار میدهد و مسئولیت همه این موارد به عهده مدیر و از وظایف مدیر ساختمان است.
نحوه تعیین سهم هر یک از واحدها با توجه به زیربنا اختصاص داده میشود ازقبیل آب، گاز، آسفالت پشت بام و نسبت به قسمت های اختصاصی تمام زیر بنای ساختمان و به عبارت دیگر نسبت به متراژ حساب میشود و سایر هزینهها از قبیل نظافت ساختمان، باغبان و آسانسور بین همه اعضا اعم از صاحبخانه و مستاجر تقسیم میشود. گاهی تنها با نصب یک
نقش نرم افزار مدیریت ساختمان در بهبود شرایط مدیریت ساختمان
مدیریت اطلاعات مالی با نرم افزار شارژ ساختمان در مجتمع های بزرگ
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان و کمک به مدیران ساختمان
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان برای برقراری نظم و آرامش در ساختمان ها
استفاده از نرم افزار ساختمان در آپارتمان های بزرگ و کوچک
مدیر چگونه می تواند وظایف خود را با نرم افزار مدیریت ساختمان انجام دهد؟
ساختمان ,مدیر ,وظایف ,ساکنین ,یک ,قوانین ,وظایف مدیر ,مدیر ساختمان ,ساختمان و ,و وظایف ,آپارتمان نشینی ,قوانین آپارتمان نشینی ,افزار مدیریت ساختمان
درباره این سایت