مدیر مکلّف است برای حفظ و نگهداری و همچنین نظافت قسمتهای مشترک و انجام سایر امور مورد نیاز بنا، سرایدار در واحد سرایداری مستقر نماید. حقوق سرایدار در قسمت هزینه های ساختمان با ذکر عنوان در اپلیکیشن ثبت می گردد. تعیین این هزینه دراختیار مدیر بوده و سرایدار مکلّف به رعایت دستورات مدیر خواهد بود. درصورت نیتی ساکنین از عملکرد و رفتار سرایدار مراتب باید به اطلاع مدیر ساختمان برسد و مدیر مکلّف است نسبت به رسیدگی به موارد و اتخاذ تصمیم مناسب اقدام نماید. بهترین
مدیر نسبت به وصول شارژ ماهیانه (هزینه های مشترک) و هزینه های مقطعی بر اساس تصمیماتی که در جلسه عمومی ساختمان گرفته می شود اقدام نموده و درقبال دریافت هزینه ها رسید ارائه نماید و صورت مخارج و درآمدهای ساختمان را تنظیم و نگهداری نموده، درآمدها و مخارج مربوط به هر ماه را حداکثر تا پانزدهم ماه بعد بر روی تابلو اعلانات به اطلاع عموم برساند و تراز مالی مخارج و درآمدهای سالانه (حتی المقدور با ارائه فاکتور) را در پایان سال در مجمع عمومی ارائه نماید. بهترین نرم افزار مدیریت ساختمان نرم افزاریست که تمامی این موارد را به آسانی محاسبه و به تمامی ساکنین گزارش دهد. هزینه حفظ و نگهداری آسانسور و تاسیسات گرمایشی و برقی ساختمان همچنین تعمیر آن ها، ساماندهی باغچه ها و فضای سبز ساختمان، پرداخت قبوض آب، گاز و برق عمومی، خریداری اقلام مصرفی مشاعات ساختمان نظیر روغن جهت روغنکاری آسانسور، پودر شوینده جهت نظافت، لامپ، کلید و پریز مشاعات و سایر هزینه های ضروری به تشخیص مدیر یا تصویب مجمع، همگی جزو مواردی هستند که می توان با ذکر عنوان در اپلیکیشن جزو هزینه ها نام برد و بهترین
نقش نرم افزار مدیریت ساختمان در بهبود شرایط مدیریت ساختمان
مدیریت اطلاعات مالی با نرم افزار شارژ ساختمان در مجتمع های بزرگ
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان و کمک به مدیران ساختمان
استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان برای برقراری نظم و آرامش در ساختمان ها
استفاده از نرم افزار ساختمان در آپارتمان های بزرگ و کوچک
مدیر چگونه می تواند وظایف خود را با نرم افزار مدیریت ساختمان انجام دهد؟
ساختمان ,مدیر ,های ,جهت ,ساکنین ,مدیریت ,مدیریت ساختمان ,و نگهداری ,افزار مدیریت ,هزینه های ,وظایف مدیر ,افزار مدیریت ساختمان
درباره این سایت