با توجه به تغییر زندگی شهرنشینی که کم کم همه ما را مجبور به آپارتمان نشینی و همسایگی با افراد مختلفی که سلیقه ها و فرهنگ های مختلف کرده است مسلماً تعیین یک سلیقه به عنوان قانون حاکم بر یک گروه کار آسانی نیست و هر یک از همسایه ها و ساکنین با فرهنگ و سلیقه متفاوت خود را ارجح می داند و برای اداره و نگهداری ساختمان بروز اختلاف سلیقه امری بدیهی است. از معضلات آپارتمان نشینی  می توان نظافت ساختمان، نگهداری و تعمیر آسانسور، تعیین میزان سهم هزینه نگهداری و آب و برق مصرفی در قسمت مشترک، قراردادن وسایل مانند جاکفشی در راهروها را نام برد که با تصویب قانون تملک آپارتمان ها و اعمال آن مشکلات حل خواهد شد. یکی از راهکارهایی که برای تسهیل در انجام وظایف مدیر ساختمان پیشنهاد می‌دهیم نرم افزار مدیریت ساختمان است. نرم افزار ساختمان به مدیران کمک می نماید تا وظایف مدیریت ساختمان را به خوبی انجام داده و با توجه به امکاناتی که در اختیار مدیران قرار می دهد از اختلافات و تنش هایی که بین ساکنین ایجاد می شود، می کاهد.

نرم افزار شارژ ساختمان و مسئولیت‌های مدیر ساختمان

پیش بردن کارهای روزانه و جاری آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسی چندان ساده نیست و مسئولیت‌های زیادی را برعهدهٔ مدیر ساختمان می‌گذارد. این وظایف عبارت‌اند از:

هزینه های تعمیر و نگهداری

مدیریت در زمینه نگهداری ساختمان، یکی از موضوعات مهم در مدیریت ساختمان می باشد، که تاکنون در کشور ایران مورد توجه جدی قرار نگرفته است. بطور کلی دوره تعمیر و نگهداری ساختمان در حدود نود و پنج درصد دوره حیات یک ساختمان را از زمانی که مفهوم ذهنی ساخت شکل می گیرد تا پایان عمر آن، به خود اختصاص می دهد. با اعمال یک سیستم مناسب مدیریتی در بخش تعمیر و نگهداری نه تنها می توان کیفیت ساختمان را افزایش داد بلکه امکان بهینه سازی هزینه ها نیز فراهم می گردد. بدیهی است  تعمیر و نگهداری ساختمان و مدیریت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. ابعاد مدیریت نگهداری ساختمان بسیار گسترده است. نظر به اینکه داشتن مدیریتی صحیح و مناسب، نیازمند داشتن یک سازماندهی جهت اعمال اهداف مدیریت می باشد، به همین جهت سازماندهی تعمیر و نگهداری ساختمان امری بسیار مهم است. مبحث تعمیرو نگهداری در ساختمان مدتهاست درسراسر جهان بویژه در کشورها ی توسعه یافته مورد توجه قرار گرفته است. یکی از کارهای پر هزینه در کلیه کشورها تعمیرو نگهداری ساختمان هاست که هزینه قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. این هزینه ها جزء هزینه های ساختمان محسوب می شود. مدیر ساختمان باید فضاهای عمومی ساختمان و مشاعات را در شرایطی ایمن و قابل ست نگه دارد. مراقبت از تأسیسات و لوله کشی ساختمان، نگهداری از حیاط و باغچه‌ها، نگهداری‌های عمومی، تعمیرات ضروری، نظافت و تمیز‌کاری از جمله کارهایی است که مدیر ساختمان باید بر آن‌ها نظارت داشته باشد تا به بهترین شکل انجام شوند. تمامی این موارد هزینه هایی را شامل می شوند که می توان با استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان به صورت عادلانه بین ساکنین تقسیم نمود و هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان را به درستی تقسیم نمود.

 

نقش نرم افزار مدیریت ساختمان در بهبود شرایط مدیریت ساختمان

مدیریت اطلاعات مالی با نرم افزار شارژ ساختمان در مجتمع های بزرگ

استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان و کمک به مدیران ساختمان

استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان برای برقراری نظم و آرامش در ساختمان ها

استفاده از نرم افزار ساختمان در آپارتمان های بزرگ و کوچک

مدیر چگونه می تواند وظایف خود را با نرم افزار مدیریت ساختمان انجام دهد؟

بهترین نرم افزار مدیریت ساختمان و برقراری نظم عمومی ساختمان

ساختمان ,نگهداری ,هزینه ,مدیریت ,تعمیر ,یک ,نگهداری ساختمان ,و نگهداری ,مدیریت ساختمان ,تعمیر و ,مدیر ساختمان ,افزار مدیریت ساختمان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


شهدای گرمسار دانلود لند لینوکس و شبکه ریاست حفاظت محیط زیست هرات (NEPA, Herat) اشک من chapnofuslo راهنماي تحصيلي کتابخانه روستای قایش farasazenur نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - CRM